דלג לתוכן דלג לפוטר

צילום תכשיטים – צילום איכותי שמוביל למכירות

קשה למצוא אישה שלא אוהבת תכשיטים, ולא סתם אומרים שאשה לא יכולה להגיע למצב בו יש לה יותר מדי תכשיטים. מכיוון שאנו חיים בעידן בו המדיה הדיגיטלית שולטת ומוצרים נמכרים בין היתר על ידי צילומם, צריכים כל חברה או בעל עסק שמעוניינים למכור מוצרים, לרבות תכשיטים, לצלם אותם בצורה נכונה. צילום איכותי של תכשיטים, חייב להציג אותם באופן שבה הם ייראו מרשימים, מושכים ומפתים. לשם כך יש צורך בידע נרחב, כישרון וניסיון.

צילום תכשיטים – לצלם תכשיטים בצורה נכונה, מה זה אומר?

צילום איכותי שמתבצע בצורה נכונה יעורר עניין, סקרנות ומשיכה בקרב הגולשים שצופים במוצרים שמופיעים באתר. צילום נכון הוא צילום שעונה על מספר קריטריונים. נציין 5 קריטריונים שיוצרים צילום איכותי:

  1. דיוק ואמינות – צילום תכשיטים חייב להיות אמין, לשם כך עליו להיות מדויק ומצולם מזוויות שונות. חוסר היכולת לגעת במוצר, להביט בו ממרחקים שונים ולבחון את הטקסטורה, הצבע ומרכיבים נוספים, מקשה על יכולת השיפוט, לכן, יוכל צילום מהצדדים, מלמטה, מלמעלה ומזוויות נוספות לאפשר לגולש לגבש דעה.
  2. תאורה – צילום תכשיט שמתבצע בצורה נכונה, יגרום לתכשיט להראות מושך. אחד המרכיבים החשובים ביותר בצילום הוא לדעת כיצד להשתמש בתאורה בצורה נכונה. ברוב המקרים עדיף לצלם את התכשיט באור טבעי (לא ישיר), תאורה נכונה תחמיא לתכשיט. כמו כן, יש להימנע מצללים שפוגעים במראה של המוצר ובאיכות של התמונה.
  3. חדות – על התמונה להיות חדה וברורה. תמונה מטושטשת תייצר רושם של חוסר מקצועיות וחוסר אמינות ותפגע בעסק בצורה קשה. הגולשים באינטרנט מעוניינים לקבל את מלוא המידע אודות המוצרים בהם הם מתעניינים ותמונה מטושטשת עשויה אפילו לעורר כעס ולגרום להם לצאת מהאתר במהירות. כדי לצלם תמונה חדה יש לשמור על פוקוס, יציבות ולהקפיד על תאורה מספקת. צילום מדויק ואיכותי יעודד מכירות ואף יפחית את הסיכון להחזרות. במידה שהלקוחות הזמינו תכשיט מסוים והחליטו שהוא אינו תואם למראה שלו באתר, הם עשויים להחזיר אותו במהירות, לא לרכוש יותר מוצרים מאותו מוכר ואף לכתוב ביקורת קשה בדף העסקי או באתר של בעל העסק.
  4. רקע – גם הרקע משפיע על איכות התמונה. רקע מתאים יבליט את איכויותיו של התכשיט וייצר אחידות עם תכשיטים אחרים אותם בעל האתר מפרסם. בניגוד לכך – רקע שאינו מתאים יסיח את דעתו של הגולש מהתכשיט ויגרום לפספוס המטרה.
  5. עריכה – לאחר הצילומים, יעברו התמונות הנבחרות עריכה. העריכה יכולה להתבצע על ידי תכנות שונות, חלקן חינמיות. חשוב לבחור בתוכנה איכותית וללמוד אותה היטב. באמצעות העריכה ניתן לבצע תיקונים שונים, כמו למשל: לשנות את רמת הבהירות, לשנות צבעים ולתקן עיוותים.

בחירה בצלם מקצועי, מיומן ואמין – חשיבותה של בחירה נכונה

עבור בעלי עסקים שאינם מבינים בצילום ואינם ויודעים כיצד לצלם את התמונות בצורה הנכונה והמדויקת, רצוי מאוד לקבל שירות מצלם מקצועי שמתמחה בצילום מוצרים, לרבות תכשיטים.

ניתן למצוא מגוון צלמים בשוק, לכל צלם יש את המאפיינים הייחודיים שלו. כדי לבחור בצלם המתאים יש לבחון את האתר שלו ולהתבונן היטב בעבודות. כמו כן, רצוי לקבל המלצות מבעלי מקצוע שנעזרו בשירותיו של הצלם.

צלם מוכשר, מקצועי ומנוסה שמתמחה בצילום תכשיטים וביצע עבודות מגוונות עבור לקוחות שונים שמשווקים תכשיטי זהב, כסף, יהלומים, אבני חן, טבעות, שרשראות וסוגים נוספים של תכשיטים, יוכל לייצר תמונות איכותיות, אמינות ומושכות. תמונות מוצלחות יגרמו לתכשיטים להיראות מוחשיים יותר ויעודדו רכישות.

צילום תכשיטים - צילום איכותי שמוביל למכירות
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר