דלג לתוכן דלג לפוטר

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט – מדוע חשוב שהתמונות יהיו מקצועיות?

כאשר אנו מביטים בקטלוג מקוון ומעוניינים לבחור את המוצר המתאים לנו, סדרת התמונות המופיעה ליד כל מוצר תהיה הפרמטר החשוב ביותר על פיו תתקבל ההחלטה אם לרכוש מוצר זה או לא. לכן, במשך שנים רבות טרם עידן האינטרנט, תמונות קטלוגים מודפסות היו מופקות על ידי צלמים מקצועיים. במאמר זה נגלה מה ההבדל בין צילום מוצרים לאתרי אינטרנט שבוצע במקצועיות, לבין תמונות שצולמו באופן חובבני.

מה מבדיל תמונה מקצועית מתמונות פשוטות בנייד?

איכות צילום מוצרים לאתרי אינטרנט בתוך סטודיו מקצועי היא גבוהה מאד. הסיבה לכך נובעת לא רק מאיכות המצלמה והרזולוציה שלה, אלא גם מתאורה מתאימה, בחירת הזוויות המחמיאות של המוצר, התאמת הרקע לפני כל צילום לצבע המוצר וגודלו והידע של הצלם בתחום. צילום של מוצרים העשויים מזכוכית ידרוש תאורה ורקע שונים, מצילום של מוצרים עשויים מעץ או מתכת. החזרת האור תהיה שונה לגמרי. מלבד זאת, הצלם משתמש בפילטרים על המצלמה שמייצרים תוצאות מרשימות. לכן צילום מוצרים מקצועי לאתרי אינטרנט דורש הכנה מוקדמת והתאמה של החלל שבו מצולם המוצר לתוצאה הסופית המבוקשת.

שימוש נכון בזום במהלך צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

למצלמה מקצועית יש אפשרויות נוספות הקשורות להגדרות המצלמה ואיכות העדשה. צילום מוצרים לאתרי אינטרנט מבוסס על בחירת האפשרויות המתאימות. ניתן לצלם מוצרים כאשר הפוקוס של התמונה הוא המוצר והרקע מופיע בצורה מעט מטושטשת בכוונה, זאת כדי למקד את עין הצופה במאפייני המוצר השונים. מוצרים אחרים, כמו מכוניות, בתים או ריהוט דורשים צילום איכותי גם של הרקע. למשל, אם נצלם ספה, נרצה לראות כיצד היא ממוקמת בחדר. לכן, צילום מוצרים לאתרי אינטרנט דורש את הידע המתאים כדי לבחור את היחס המתאים בין המיקוד של העדשה על המוצר, ורמת החדות של צילום הרקע.

מי מסוגל להעניק שירותים איכותיים של צילום מוצרים לאתרי אינטרנט?

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט אינו מבוצע על ידי כל צלם מקצועי. יש צלמים המתמחים בצילומי טבע, אחרים דווקא בצילומי אירועים ויש צלמים שהקדישו את מרבית הקריירה להתמחות בצילום של מוצרים. יש להם את הציוד המתאים לצילום, את הידע שצברו בבחירת הזוויות וכן את האפשרות להפיק מספר גדול של תמונות זהות למוצרים בגוונים שונים.

מלבד זאת הם יודעים כיצד לערוך בצורה נכונה את התוצאה הסופית בתוכנות גרפיות. פעמים רבות הצילום מתבצע עם רקע אחד, ובפועל מופיע באתר האינטרנט עם רקע שונה לגמרי. יכולת הריטוש והמיקוד באמצעות התוכנות הגרפיות לאחר הצילום, נותן ערך מוסף משמעותי לכל תמונה לקבלת תוצאה מרשימה.

לסיכום, לפני שאתם מתחילים לבנות אתר מכירות או להוסיף לו מוצרים, הזמינו שירות צילום מקצועי לכל אחד ממוצרים אלה, וקבלו תוצאה מושלמת שתשרת את עסקכם לאורך שנים רבות. זכרו, ככל שהתמונות שלכם יראו טוב יותר, כך הם יזכו לביקוש גבוה יותר על ידי הלקוחות הגולשים באתר.

שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר