דלג לתוכן דלג לפוטר

צילומי תדמית – כשהויזואל מתאים בדיוק למסר שאתם רוצים להעביר

צילומי תדמית לעסקים – שלומי ברנטל צלם תדמית

בעולם דיגיטלי, עם מסרים מיידיים שמתעופפים מסביבנו בכל מקום, בכל עת – אנשים עדיין רוצים לדעת עם מי הם מדברים, והם עושים זאת על ידי חיפוש ויזואל, תמונה, מראה פנים, שילווה כל מידע שהם מקבלים על איש מקצוע.
הלקוחות שלכם, הגולשים שמגיעים אל האתר, מי שקוראים את החומרים המקצועיים שלכם – כולם מעוניינים לראות את האדם שמאחורי המילים – וזו ההזדמנות שלכם להעביר, בלי מילים, את המסר המקצועי או האישי הנכון עבורכם.
צילומי תדמית לעסקים הם צילומים מקצועיים שקולטים יותר מאשר את מה שניראה לעין, וצלם תדמית מקצועי יידע להעביר – במנח הגוף, בהבעה, בתאורה, בלוקיישן, ובתוספות הקטנות שיהפכו את התמונה שלכם מקצועית באמת – את המסרים שחשוב לכם שהלקוחות יזהו. גם בלי מילים.

צילומי תדמית לעסקים (כמו גם צילומי תדמית עבור כל סיבה ומאורע אחר) חשוב לעשות בסטודיו מקצועי, שיש לו וותק וניסיון – והמדבר אליכם בשפה שלכם. סטודיו שלומי ברנטל – צלם תדמית, מזמין אתכם לסט צילומי תדמית לעסקים שיתאימו בדיוק למסר ולרצונות שלכם.

צילומי תדמית מקצועיים – כי כל תמונה שווה לפחות אלף מילים

העולם שלנו מלא מידע. מאמרים מקצועיים מתפרסמים בפלטפורמות השונות מידי יום, והלקוחות שלכם נחשפים למילים והצעות שיווקיות באופן שוטף. זו דווקא הפניה אישית, המבט האישי או המזמין, שעושים את ההבדל – וזו בדיוק המטרה של סט צילומי תדמית לעסקים.

אז, מה המסר שאתם רוצים להעביר? אולי העסק שלכם הוא עסק בוטיקי שבו אתם משקיעים בכל מוצר בתשומת לב מרבית? או אולי אתם אנשי פיננסים רבי ניסיון המנהלים עסק שעובר במשפחה מדורי דורות, עם מיטב המוחות בשוק ויכולת לנהל בהצלחה כספים? אולי אתם בשלנים, אנשי היי-טק חדשניים, מנהלים עסק של אנשים או כל דבר אחר…

בכל בחירה בתחום עיסוק, מתחבא מסר ויזואלי שצלם תדמית מקצועי יוכל להציג בתמונות שלכם. זה יכול להיות מסר רענן, שובב ואפילו בוטה; זה יכול להיות מסר מחוייט של צוות מנצח וסופר-מקצועי; זה יכול להיות מסר אמנותי, פורע חוק ופורץ מסגרות – אם אפשר לתמלל את זה, אנחנו יכולים לבטא את זה במסר ויזואלי, שהוא חזק יותר ממילים.

(וגם אם תצטרכו ליווי לאורך הצילומים – זה בסדר, אנחנו שם כדי ללוות, להנחות, לעזור, להקל, לחבר, ולגרום לכם לחייך בדיוק את החיוך הנכון עבור כל תמונה…)

הפלוסים של צלם תדמית מקצועי

התמונה שצילמתם בהרים של שווייץ בשנה שעברה היא באמת מיוחדת  אבל היא לא תמונת תדמית מקצועית. גם אם יש לכם את התמונה החביבה עליכם, בה אתם משתמשים כל אימת שנדרשת לכם תמונת פרופיל או תדמית, עבור מאמר שאתם מפרסמים, אתר אינטרנט וכולי – מדובר בתוצר שהוא הרבה פחות מקצועי ממה שיופק בתהליך מקצועי של צילומי תדמית לעסקים. הנה שלושת היתרונות הגדולים של תמונות שצולמו על ידי צלם תדמית מקצועי:

  • הרקע – צלם תדמית יזמין אתכם אליו לסטודיו או ייצר סביבה מתאימה לצילומי תדמית במיקום שנבחר. מדובר בלוקיישן, תאורה, תפאורה, קומפוזיציה ואפילו אביזרים, שישרתו את המסר שלכם, יחמיאו לתמונה וישאירו את הרושם שאנחנו מחפשים
  • האווירה בסט הצילומים – צלמי תדמית מקצועיים יודעים "להכניס אתכם לאווירה", פשוט בזכות הניסיון בעבודה. כך, הקומפוזיציה של הגוף, המבע, החיוך, מיקוד המבט, או האופן שתחזיקו את הידיים – "יולחנו" לכדי הרמוניה של מיקומים בעבודה משותפת של הצלם ושלכם. בסופו של יום, המטרה היא לייצר ויזואל בעל מסר ברור, חד ועוצמתי, שאולי יפתיע אפילו אתכם.
  • העיבוד – צלם תדמית מקצועי "ישייף" כל תמונה נבחרת בתהליכים של עיבוד תמונה, על מנת לקבל את אותה תוצאה שמדברת חזק ממילים.

סטודיו שלומי ברנטל – צילומי תדמית לעסקים שעושים את ההבדל

אם אתם מחפשים צלם תדמית מקצועי – פנו אלינו, ונשמח ללוות אתכם בסשן מקצועי של צילומי תדמית שיניבו את האווירה, המסר והמראה שאתם מבקשים להשיג. אצלנו בסטודיו או במשרד שלכם – צילומי התדמית הבאים שלכם, יהיו בדיוק מה שחיפשתם.

צרו איתי קשר בטלפון 052-5801515 לפרטים והצעת מחיר.

צילומי תדמית
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר