דלג לתוכן דלג לפוטר

3 סיבות להשקיע בתמונות ממש טובות לחנות שלכם

אחוז גבוה מהגולשים בוחרים לבצע את הקניות שלהם ברשת האינטרנט. יש כל כך הרבה דברים שאפשר לרכוש אונליין ולהנות מחווית קניה פשוטה, נעימה ומהירה. אז מה קונים ברשת? מהם היתרונות של רכישה אינטרנטית? ולקינוח: 3 סיבות להשקיע בתמונות ממש טובות לחנות שלכם…

מה אפשר לרכוש אונליין?

האמת, כמעט הכל… ציוד ביגוד ונעליים מכל הסוגים ומכל הסגנונות של מיטב המותגים מכל העולם, קוסמטיקה ומוצרי טיפוח מכל העולם של כל המותגים, מוצרי ניקיון, אביזרים לבית, מוצרים לתינוק ולילד, מכשירי חשמל, ציוד משרדי, רהיטים, מוצרי הגיינה, מוצרים ואביזרים לכושר, אוכל, ספרים וזו רק רשימה חלקית כמובן… היום אפשר להנות מקניה אונליין כשאצל חלק מאיתנו מדובר אפילו בהתמכרות…

מה היתרונות של רכישה אונליין?

  • חיסכון אדיר בזמן – במקום להוציא את הרכב מהחניה, לעמוד בפקקים, לחפש את החנות הרלוונטית, לחפש חניה, להגיע לחנות למדוד, לבדוק אם יש בכלל את הדגם שאנחנו רוצים, לחכות בתור… כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה פשוט לגלוש ברשת, להגיע לאתר שהכי מתאים לצרכים שלנו ולבצע את הרכישה בצורה מהירה ונגישה אונליין.
  • השוואת מחירים, חיסכון בכסף– היום בקלות ניתן להיעזר באתרי אינטרנט ייעודיים המשווים בשבילנו את המכירות עבור המוצר שאנחנו מחפשים מה שמסייע לנו לחסוך עד עשרות אחוזים בכל קנייה.
  • חווית קניה אחרת – מדובר בחווית קניה אחרת, אמנם אנחנו לא יכולים לגעת במוצר, אבל אנחנו יכולים לשאול עליו שאלות, להבין מאילו חומרי גלם מייצרים אותו, איפה הוא מיוצר, מהם היתרונות שלו וגם לראות תמונות וסרטונים שלו.
  • שירות לקוחות זמין – כמעט בכל חנות שמוכרת מוצרים או שירותים יש היום מענה זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מה שלרוב לא קיים בחנויות רגילות. דרך החנויות ניתן לשאול שאלות בצ‘אט פעיל, לתקשר בווטצאפ, במסנג‘ר או אפילו לצלצל ולקבל מענה על כל שאלה לפני פעולה סופית של קניה.

יש לכם חנות וירטואלית ?3 סיבות להשקיע בתמונות ממש טובות לחנות שלכם:

סיבה מספר 1: משפר את חווית המשתמש

מכיון והגולשים לא יכולים למשש את המוצרים, להרגיש, למדוד או לבדוק אותם בידיים, לתמונות יש חשיבות אדירה. תמונות איכותיות, חדות וצבעוניות משפרות את חווית המשתמש של הגולש ותורמת להגדלת זמן השהייה באתר. יש לכך גם בהקשר של קידום אתרים.

סיבה מספר 2: מגדיל את אחוזי המכירות

אין על כך בכלל ספק. חנויות וירטואליות עם תמונות איכותיות אשר מראות את המוצר בדיוק כפי שהוא, מגדילות את אחוזי המכירות לטווח הרחוק. לפי קילרמדיה, אם אתם עושים קמפיין בגוגל או פייסבוק – כדאי מאד לעשות שימוש בתמונות מקוריות ואיכותיות.

סיבה מספר 3: שיתופים, שיתופים, שיתופים

היום, אחוז גבוה מהגולשים מבצע את הקניות שלו דרך הסמרטפון. בסמרטפון אפשר לשתף בקלות בין אם זה שיתופים בפייסבוק, קישורים שרצים בווטצאפ ולכן שווה להשקיע בתמונות איכותיות כי זה מגיע להמון המון אנשים.

אולי גם יעניין אתכם:

צילום מוצרים לאמזון

3 סיבות להשקיע בתמונות ממש טובות לחנות שלכם
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר