דלג לתוכן דלג לפוטר

שיפור המכירות באתרי מסחר בעזרת תמונות איכותיות

חנויות וירטואליות כבשו את עולם המכירות והקניות ללא כל ספק. אחוז גבוה מהאנשים שהיו מבצעים את הקניות שלהם בתוך החנות כלומר בצורה פיזית מגיעים לחנות במטרה למשש את המוצר ולרכוש אותו, עברו לבצע את הקניות שלהם אונליין. 

היתרונות בתמונות איכותיות למסחר מקוון

היתרונות של שיטת קנייה זו רבים ויש להם מקום במאמר אחר, נפרד לגמרי. הפעם בחרנו לדבר קצת על איך אפשר לשפר את המכירות באתרי מסחר בעזרת תמונות איכותיות.

אבל לפני זה, חשוב לעשות קצת סדר כדי להבין את המשמעות מאחורי אותן תמונות איכותיות. לפי מרקטפרו, היום יש תחרות מטורפת בכל מה שקשור לקניות ברשת ויש לכך כמה סיבות:

  1. כוח קנייה – אחוז גבוה מהגולשים מבצעים את הקניות שלהם אונליין
  2. מגוון – יש מגוון עצום של אתרים כמעט בכל תחום ולכן הכוח אצל הצרכן
  3. כל התהליך מתבצע בשקיפות מלאה – קיימים אתרים להשוואת מחירים כמו זאפ למשל שמאפשרים לגולש להבין איפה הוא יכול לרכוש את המוצר שלו במחיר הכי זול והכי משתלם

לכן, בשונה מאתרי תוכן, בלוגים המכילים מאמרים וטקסטים כתובים, באתר חנויות אין הרבה טקסט ורוב המלל קשור לתיאורי המוצרים הנמכרים באותה חנות. 

צילום לאתרי מסחר

יש כמה דברים שחשוב מאוד לשים עליהם דגש באתרי מסחר וחנויות וירטואליות. דבר זה נכון במיוחד עם אתם עושים פרסום ממומן בגוגל – שכן עדיף להשקיע תקציב פרסומי באתר עם תמונות איכותיות שיוכלו לסייע בהחזר ההשקעה.

  1. התוכן עדיין המלך – יש המון אתרים שבוחרים למכור מוצרים דומים ומשכפלים את התוכן שלהם. שכפול זה פוגע בתהליך הקידום של האתר כי האלגוריתם של גוגל מזהה את זה. לכן, חשוב מאוד להשקיע בתוכן איכותי, לתאר את המוצרים בצורה מקורית וייחודית, אולי אפילו לפתוח בלוג ולשלב אותו כחלק מתהליך המכירות באתר. חשוב גם לתאר את התוכן בכל קטגוריה בתוך האתר. מאוד מומלץ שלא לשכפל את התוכן בהתאמה לאתרים אחרים שמוכרים אותם מוצרים או מוצרים דומים כי זה פוגע בתהליך הקידום של האתר בגוגל.
  2. תמונות איכותיות – אחד הדברים שהכי מוכרים באתר מכירות הן התמונות. לכן, כדאי להשקיע בצילום איכותי, אפילו להיעזר בחברת צילום או צלם המתמחה בצילום מוצרים. גם סריקת התמונה והעלאתה לאתר חייבת להתבצע בצורה מקצועית.
  3. סרטוני וידיאו – במידה ואתם מוכרים שירותים או מוצרים שתהליך התפעול שלהם לא מובן מאליו, כדאי לשלב סרטוני הדרכה שיקלו על הגולש ואפילו יגדילו את אחוז המכירות.
  4. מובייל – חנות אינטרנטית חייבת לספק גישה נוחה לגולשים שבוחרים לבצע את הקניות דרך האתר. יש תחומים מסוימים שהגולשים מהווים בין 80-90 אחוזים מכוח הקניה ולכן כדאי לבנות מלכתחילה אתר שמותאם למובייל או לחילופין לבנות גרסה נפרדת, אבל זה מאוד חשוב כי אתר שאינו מותאם לסלולאר פשוט סובל מאחוזי נטישה מאוד גבוהים.

לסיכום, השקיעו בתהליך בנייה ועיצוב החנות שלכם, זה יגדיל את תנועת הגלישה באתר ובסופו של דבר יעלה את אחוזי המכירות שלכם בעשרות אחוזים.

שיפור המכירות באתרי מסחר בעזרת תמונות איכותיות
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר