דלג לתוכן דלג לפוטר

כיצד תדעו אילו מוצרים כדאי לפרסם באתר?

אם גם לכם יש חנות אינטרנטית ואתם לא בטוחים כיצד תדעו אילו מוצרים כדאי לפרסם באתר שלכם הגעתם לעמוד הנכון. השיקולים הם רבים אך לפעמים יש מוצרים שמצד אחד היינו מאוד רוצים ״לדחוף״ ולמכור אבל מצד שני הם לא כל כך מתאימים למכירה ברשת. אז הנה כמה טיפים…

  1. מוצרים שמצטלמים טוב כמובן שעבודת עריכה היא חלק בלתי נפרד מתהליך של צילום מוצרים שונים והעלאתם לאתר (מידע על צילום מוצרים לאמזון), אבל אין מה לומר, יש מוצרים שפשוט מצטלמים טוב, נראים טוב, אפשר אפילו לפרגן להם ולומר שהם פוטוגניים. זה תלוי בחומר הגלם, בצורה ובגודל של המוצר, בצבעים שלו ובעוד כל מיני קריטריונים.
    מה שמוכר את המוצר בחנויות אונליין במרבית הפעמים היא הדרך שבה הוא מוצג ואיך שהוא נראה על המסך ולכן, כדאי להשקיע בצילום מוצרים ברמה הכי גבוהה ואיכותית שניתן.

    למידע נוסף על צילום מוצרים ל- Amazon

  2. מוצרים חדשים אם יש לכם מוצר חדש שאתם רוצים שהגולשים שלכם יכירו, זאת אחרי שהם כבר רכשו את האמון בכם והפכו ללקוחות קבועים שלכם, המליצו עליכם לחברים קרובים, כמובן ששווה לנצל את הפלטפורמה האינטרנטית ולפרסם באתר שלכם מוצרים חדשים. זה יכול להיות ליין חדש של תכשיטים, סדרת ריחות חדשה של מוצרי קוסמטיקה, קולקציה חדשה של בגדים או כל דבר אחר שאתם מציעים לגולשים שלכם.

  3. מוצרים שאפשר למתג אנשים אוהבים מותגים ולאו דווקא ב״שם״ שלהם. הם מתחברים למוצרים שיוצרים חיבור בין הצורך שלהם לבין הקונספט. לכן, כדאי למנף את האתר שלכם על ידי פרסום מוצרים שהצלחתם למתג אותם בצורה טובה בין אם על ידי שימוש בריחות, בשמות שיוצרים חיבור לקהל היעד, בצבעים או כל דרך אחרת.

לסיכום, בחירת המוצרים שתפרסמו באתר שלכם לא רק תעודד חשיפה גבוהה יותר ותמגנט אליכם גולשים חדשים שעדיין לא ביצעו אצלכם רכישה, היא גם זו שתשפיע על אחוז המכירות שלכם לאורך השנה ולכן מדובר בבחירה חשובה.

אילו מוצרים כדאי לפרסם באתר
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר