דלג לתוכן דלג לפוטר

לאיזה אתר אינטרנט כדאי שיהיה לכם צילומים מקצועיים?

כיום ישנם מגוון אתרי אינטרנט שבכולם אנו צריכים שיהיו לנו תמונות וצילומים. אבל כאשר אתם משקיעים באתר אינטרנט, אתם רוצים בוודאי לדעת עד כמה עליכם להשקיע? אך האם בכל אתר חובה לשים צילומים מקצועיים? להלן מאמר שמסביר מהו כל אתר, ובאיזה אתר אינטרנט חשוב שיהיו צילומי מוצרים מקצועיים.

צילום מקצועי

דף נחיתה – דף נחיתה הוא לא בדיוק אתר אינטרנט, אלא עמוד אינטרנט בודד שמטרתו קמפיין פרסומי באינטרנט. תפקידו של האתר לפרסם מוצר או שירות ייחודי של חברה או עסק. הבחירה בצילום מקצועי תלויה במוצר או בשירות שאתם מפרסמים. אם אתם מפרסמים שירות טלפוני, אתם תמיד יכולים לרכוש תמונה של נציג שירות מדבר בטלפון מאחד מבנקי התמונות שקיימים באינטרנט. תמונה זאת תעלה כמה דולרים בודדים ותוזיל רבות בקמפיין שלכם. לעומת זאת אם אתם מפרסמים מוצר, חשוב לצלם את המוצר צילום מקצועי שיציג את המוצר בצורה הטובה ביותר.

מיני סייט – זהו המיני אתר. אתר זה משמש אתר קטן איליו יגיע הגולש מדף הנחיתה שלכם לאחר שלחצו הגולשים על הבאנר בדף הנחיתה. אתר זה מכיל  חמישה עמודים בלבד, בהם תוכן שיווקי או פרסומי עם מידע על המוצרים, או על השירות שפרסמתם. האתר ניתן לפרסמם תוכן ואינפורמציה נוספים ומטרתו להותיר טפסים ודרכים ליצירת קשר. הדפים חייבים להיות אפקטיביים ואינפורמטיביים ועליהם להכיל כמה שיותר מידע ולאפשר קבלת מידע מהלקוחות. במיני סייט לא נדרשים צילומים מיוחדים, וחשוב לשים דגש על לוגו החברה ונוכחותו בדפי האתר.

אתרי תדמית – אתר תדמית הוא אתר שיווקי שמכיל מידע על העסק או החברה שלכם על השירותים ועל תחומי ההתמחות שלכם. חשוב באתר זה לכלול את המוצרים של החברה ולכן תמונות מרשימות של המוצרים הכרחיות באתר זה. אתר תדמית חייב להיות אתר מרשים והוא מכיל בדרך כלל עשרה עמודי תוכן מרשימים עם תוכן איכותי ותמונות של מוצרים ואף של מנהלי החברה. חשוב שהתמונות של המוצרים המנהלים ושל צוות העובדים יהיו מרשימות ויצולמו על ידי צלם מקצועי.

אתר פלאש – אתר פלאש היא אתר שנמצא בקדמת הטכנולוגיה. באתרים אלה מקבל הגולש חוויה קולית וויזואלית מעולה. האתר מושך את תשומת הלב של הגולש ויש בו אפקטים רבים, הכוללים אנימציה, קול ועיצוב מתקדם. האתר בנוי מתוכן איכותי, באנרים מפתיעים ומן הסתם גם מתמונות מוצר באיכות גבוהה. למידע על צילום 360.

אתרי תוכן – אתרי תוכן הן אתרים בכלי מערכות ניהול תוכן חזקות ומערכות תוכן גמישות המאפשרות שליטה בתכנים ובתמונות. כיום ניתן לבנות אתרים אלו לבד עם מעט ידע בעיצוב וקצת השקעה. את האתר ניתן לבנות גם מתכנים שבעל המקצוע עצמו כותב וגם מתמונות שניתן לרכוש מבנקי תמונות שניתן למצוא ברשת. עוד ניתן באמצעות הסמארטפונים לצלם תמונות של מוצרים ואלמנטים בעסק ולעצב אותן בצורה יפה וכמובן לעלות לאתר.

פורטל – פורטל הוא אתר תוכן גדול, שמאגד בתוכו נושאים רבים מהם מתחילים גולשים גלישה בתחום מסוים ברשת. הפורטלים מכילים תכנים בנושאים שונים כמו טיפוח, משפחה, חדשות ועוד והוא מעין מישמש של תכנים בנושא אחד שבו טוקבקים ותכנים מגולשים. כאשר אתם מנהלים פורטל, ניתן למצוא תמונות מבנקי תמונות וזאת משום שהתמונות עוסקות בנושא מסוים ולא במוצרים או בעסק ספציפי.

אתרי חנות וירטואלית מקוונת – אתרים אלה הם אתרי מכירות מקוונות של מוצרים בהם יכולים הגולשים לרכוש מוצרים ללא סיוע של מוכרים. בעל האתר מציע בו את מגוון המוצרים שלו לרכישה ולכן אתר זה חייב להיות איכותי וחשוב שתמונות המוצרים יהיו איכותיות ברורות ומצולמות על ידי צלם מוצרים מקצועי שיכול להפיק תמונות טובות וברורות של המוצרים. (מידע על צילום מוצרים לאמזון, צילום תכשיטים)

צילום מוצרים מקצועי
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר