דלג לתוכן דלג לפוטר

צילום לקטלוגים

אחת מהדרכים לשיווק מוצרים שונים היא הכנת קטלוגים מקצועיים הכוללים מידע וצילומים על המוצרים השונים שאותם מייצר או משווק בית העסק.

המוצרים הללו הם למעשה חלון הראווה של כל עסק ואופן הצגתם הוא זה שיקבע אם תהיה לכך תהודה או לא, אם יימכרו מוצרים ואם תהיה דרישה לייצור מוצרים נוספים בקו רעיוני ועיצובי זה.

צילום מוצרים מסחריים

אופן ההצגה של הפריטים הוא בעל חשיבות גבוהה מאד ולכן חשוב לבחור צלם מיומן כמוני העוסק לאורך שנים רבות בצילומים המיועדים לקטלוגים. תחום העשייה שלי הוא רחב מאד וכולל צילום מוצרי מזון ומאכלים מזוויות שונות כדי להעביר את המסר וכמעט גם את הריח לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. צילום תכשיטים שונים כמו מחרוזות, צמידים ועגילים תוך התמקדות בנראות התכשיט, בגודלו, באבני החן יוצאות הדופן כך שהלקוח ייהנה מיופיים.

בתום הצילומים הרבים, אני מבצע עיבוד של התמונות תוך שימוש בתוכנות מתקדמות ובטכנולוגיות חדשניות כדי שכל אחד מהצילומים יהיה ברור, חד ויעביר את המסר הרצוי. מתוך המגוון הגדול של התמונות בוחרים מנהלי המוצר את התמונות הנראות להם החשובות ביותר להעמקת התודעה בדבר ייחודם של הפריטים הללו ועורכים מהם קטלוג של המוצרים המובילים שלהם.

מדובר בעבודה הכוללת הרבה מאד התלבטויות מקצועיות כדי להגיע למוצר מוגמר שהוא בטיב מעולה ומעביר לכל לקוח את מלוא המידע כך שיוכל לקבל את ההחלטות הנכונות עבורו.

לאור הניסיון והידע המקצועי הרב שלי, אני מבצע פרויקטים בהיקפים גדולים לבקשתם של הגופים הגדולים במשק הזקוקים להעברת המידע בדרכים שונות, תוך שימוש במדיה דיגיטלית ובאופציות נוספות בהתאם לחשיבה העסקית של כל חברה.

צילום תיעודי

צילום תיעודי כולל תחומים רבים כמו לדוגמה מיזמים בתחום הבניה. התחלתי לתעד את הקמתו של מבנה משרדים יוצא דופן בנראותו באחת הערים המרכזיות בישראל, החל ביום שבו הטרקטורים חפרו את הבור הגדול, דרך ימי יציקת הבטון, בניית השלד, בניית קומה ועוד קומה עד ההגעה לגג. עבודות הקבלנות ברבדים השונים בתוך המבנה מתחילתם ועד סיומם. צילומים של שלבי הגימור השונים, הטיפול בגינה, נראות הלובי וכל אחת מהקומות, קווי העיצוב המיוחדים בכל אחד מהמשרדים של העסקים השונים והימים שבהם הלקוחות מעבירים את הציוד למשרדם החדש. במבט מהיר של כמה דקות אפשר לראות את המהלך מתחילתו ועד סופו כשהוא מעורר השתאות עבור כל מי שצופה בסרטון המורכב מהרבה מאד תמונות וסרטים קצרים.

תמונות פורטרט

אנשי עסקים או בעלי תפקידים בכירים בחברות מובילות, מופיעים בהרבה מאד כנסים, מתפרסמות עליהם כתבות בעיתונים השונים והם מופיעים באתרי אינטרנט רבים הן של החברה והן של חברות שלובות. לכן לכל אחד מהם יש צורך לצלם תמונת פורטרט איכותית שתציג אותם באופן מקצועי ומכובד הן בארץ והן בעולם.

לכן, מתאמים יום שבו אני מגיע למשרדם ומצלם אותם כמה תמונות פורטרט איכותיות שישמשו אותם ליחסי ציבור ולהצגת התמונה בכל מקום נדרש.

צילום אמנותי

כאשר אני מצלם ציורים או פסלים של אמנים, המטרה שלי היא להציג אותם במלוא הדרם, מכל זווית אפשרית כדי שהקהל יחוש שהוא נמצא במוזיאון ורואה את התמונות ואת הפסלים במלוא גודלם ולפרטי פרטים.

צילום 360

צילום ב-360 מעלות הוא צילום של מוצרים מכל זוויות הצילום האפשריות כדי להבין לעומק את נראותו של המוצר. כל התמונות מוצגות ברצף באמצעות הסרטון ומותירות רושם רב.

צלם מיומן ומקצועי

אשמח להעניק גם  לכם שירותי צילום מקצועיים ואיכותיים בכל תחום הנדרש לכם.

צילום לקטלוגים
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר