דלג לתוכן דלג לפוטר

הקשר בין צילום ושיווק באינטרנט

מה הקשר בין צילום ושיווק באינטרנט לבין הצלחת העסק שלכם? במאמר הבא נסביר כיצד צילום מקצועי עושה את ההבדל, וכיצד עליכם להציג את המוצר שלכם באינטרנט.

בשנים האחרונות אנו משתמשים בפלטפורמות השונות שקיימות באינטרנט כדי להגדיל מכירות. הרשתות החברתיות שמאפשרות לנו לשווק את העסק שלנו בחינם, נותנות לנו את האופציה להציג את המוצרים שלנו חינם מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים בצורה טובה יותר והחשיפה של המוצרים והשירותים שלנה גדלה.

באילו פלטפורמות אפשר להציג ויזואלית את המוצרים שלנו?

אתרי אינטרנט – באתר האינטרנט שלנו אנו יכולים להציג תמונות מקצועיות של המוצרים שלנו לצד טקסטים קצרים וארוכים שיסבירו מה כל מוצר. בנוסף אנו יכולים לייצר בטקסטים הנעה לפעולה בה נדחוף את הגולש ליצור עמנו קשר, ומשם נוכל לייצר מכירה של המוצרים שלנו. למידע נוסף על צילום מוצרים וספציפית גם על צילום תכשיטים.

רשתות חברתיות – הרשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם סנאפ צ'אט ) כולן רשתות חברתיות בהן אנו יכולים להציג את מוצרים והשירותים שלנו.
ברשתות אלה אנו יכולים להציג תמונות ולצידם תיאורי מוצר ארוכים וקצרים. גם כאן אנו יכולים לייצר משפטים בהם אנו יכולים לייצר הנעה לפעולה.
חשוב שהמשפטים יהיו נכונים וברורים על מנת לשבות את קהל היעד בצורה חכמה וטובה. זה עוד יותר נכון עם האתר מקבל טיפול של שיווק אינטרנטי או קידום אתרים מקצועי וכך זוכר לחשיפה עוד יותר גדולה וכן סיוע טכני בנושא אופטימיזציה של תמונות.

צילום ושיווק באינטרנט

כיצד תמונות טובות ומקצועיות של מוצרים יכולות להגדיל מכירות באתר?

זה נכון שהרשתות החברתיות מאפשרות פילטרים שהופכים את התמונות שלנו ליפות ונעימות יותר לעין. אבל כמה פעמים נתקלתם באלמנטים שונים שהופכים את התמונה ללא מקצועית ואף מגוחכת?

מכירים את תמונות הסלפי שאמורות להיות סקסיות, יפות או מעוצבות אבל מה, הפלא ופלא ברקע יש בעיה קטנה והאח הקטן של המצטלמת מחליט לצאת בפרצוף מכוער או מתגרה?

מכירים את התמונה של מנת השף המהממת שברקע קופסת סיגריות או מאפרה מלוכלכת?

ומה עם הצל שמטיל האוטובוס ברקע בדיוק ברגע שניסתם לעטות את הפוזה של הדוגמנית עם הדגם של השמלה המעוצבת שכל לך השקעתם בה בקולקציה האחרונה שעיצבתם?

למרות כל הטכנולוגיה של הרשתות החברתיות ושל האייפון החדש שלכם, אין כמו העין של הצלם המקצועי ושל התמונות הטובות והמקצועיות שהוא מפיק, וכאן ישנו קשר ישיר בין צילום ושיווק באינטרנט.

אז מה הקשר בין צילום ושיווק באינטרנט לבין ההצלחה שלכם כעסק?

אם פתחתם עסק, השקעתם בדף אינטרנט יקר ובעמוד פייסבוק מושקע – זה הזמן לתמונות טובות ומקצועיות. השקיעו בצילום טוב ואיכותי של המוצרים שלכם, ותהינו מתוצאות איכותיות. זכרו, הלקוח שלכם מבין מה איכותי ומהו מוצר טוב. צלם טוב יודע להפיק תמונות טובות ואיכותיות ויודע להבליט את הצדדים הייחודיים במוצרים שלכם.

כדי לשווק מוצר חשוב לדעת מהן החוזקות שלכם, ועדשת המצלמה כאשר היא מכוונת בצורה נכונה עם האור וצל על המקומות הנכונים – תדע לעשות זאת עבורכם.

אז אם אתם מעוניינים בשיווק נכון ואמתי, אני כאן עבורכם. צרו קשר עכשיו, ויחד נוכל ליצור תמונות מעניינות, מושכות ושיווקיות לכל פלטפורמה שתרצו לשווק בה את המוצרים שלכם.

הסטודיו של שלומי ברנטל מתמחה בתחום הצילום המסחרי. אנו מצלמים הרבה מוצרים לאמזון ובכלל. עבודותינו הופיעו בקמפיינים פרסומיים ארציים, מגזינים מקומיים וברחבי העולם, ומגוון אתרי ברחבי הרשת..

למאמרים נוספים בנושא צילום מוצרים מקצועי:

צילום מוצרים ושיווק באינטרנט
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר