דלג לתוכן דלג לפוטר

חשיבות צילום נכון של מוצרים לאמזון

ממש לא מזמן הודיעה אמזון לספקים הישראלים שהיא פותחת בפניהם את שעריה ושהיא מזמינה אותם להיעזר בה לצורך מכירת מוצרים. התחלת פעילותה של אמזון בישראל מאפשרת לספקים רבים להגדיל את כמות המכירות בצורה משמעותית, ולכן, אלו הם בדיוק הימים בהם יש להבין עד כמה חשוב לצלם מוצרים שמיועדים למכירה בצורה הנכונה.

ככלל, ספקים שמעוניינים למכור את מוצריהם זקוקים ברוב המקרים לסיוע של מספר בעלי מקצוע, אחד מבעלי המקצוע הללו הוא הצלם המקצועי שמטרתו לצלם מספר תמונות של המוצר ולגרום לו להראות מושך וייחודי. תמונות מוצלחות עשויות להגדיל את ההתעניינות במוצר, לגרום לגולשים לחפש מידע נוסף אודותיו ואף לרכוש אותו.

האם אפשר לצלם את המוצרים באופן עצמאי?

באופן כללי אפשר לצלם מוצרים שיפורסמו באמזון באופן עצמאי, אך מכיוון שרמת הצילום צריכה להיות איכותית ביותר ויש להקפיד על כללים מסוימים, לא מומלץ לעשות זאת. רצוי לבחור צלם מקצועי שמכיר את הפעילות באמזון, "לומד" את המוצר ויודע כיצד לייצר תמונות שיעוררו עניין והתלהבות בקרב קהל היעד.

צלם מקצועי שעונה על המאפיינים הללו ויודע כיצד להדגיש את היתרונות של המוצר באמצעות המצלמה, יוכל לייצר תמונות מרשימות מזוויות שונות – כך שהלקוחות הפוטנציאליים יוכלו להבין בדיוק מהו המוצר אותו הם בוחנים.

אמזון מאפשרת הצגה של 9 תמונות למוצר לכל היותר. כדי לייצר סדר בתמונות, רצוי לכלול תמונה ראשית מובנת וברורה, תמונות טכניות שמטרתן לאפשר לגולש לקבל פרטים על המוצר ותמונות שמסבירות כיצד יש להשתמש במוצר ומעבירות את התחושה והאווירה שהוא יוצר.

ניתן לומר שתמונות טובות יציגו את המאפיינים הטכניים של המוצר, את האופן בו יש להשתמש בו, את המוצרים שנלווים אליו, את הצורה בה הוא מגיע, את גודלו, משקלו ומידותיו ומידע הכרחי נוסף, כל זאת בצורה אסתטית ומרשימה. ככל שהמוצר יהיה מובן ומוחשי יותר – כך יגדל הסיכוי לכך שהגולשים יכנסו לעמוד של המוצר, יבחנו אותו ויקנו אותו.

קצת על אמזון – ההזדמנות של הספקים הישראלים להגדיל את המכירות

כמות הלקוחות של אמזון עצומה בגודלה. החברה האמריקאית שנוסדה לפני 25 שנים הייתה אחת החברות הראשונות בתחום המסחר באינטרנט. בתחילת הדרך נמכרו באמזון ספרים בלבד, כאשר בהמשך החלו להימכר בה גם בגדים, דיסקים, מוצרי אלקטרוניקה והיום כמעט שאין סוף למגוון המוצרים שאפשר לרכוש ממנה. לפני שנתיים עמד שווי השוק של אמזון על 542.2 מיליארד דולרים. עצם העובדה שמדובר על פלטפורמה מצליחה כל כך, גורמת לה להיות אמינה ורק מגדילה את כמות לקוחותיה.

האפשרות לפרסם באמזון פותחת בפני הספקים הישראלים הזדמנות אדירה לחשוף את המוצרים שלהם בפני המונים ולחסוך את הצורך להתעסק עם המשלוחים. אמזון מאחסנת את המוצרים במחסנים שלה ומספקת משלוחים בחינם ללקוחות PRIME. כמו כן, מספקת אמזון משלוחים בינלאומיים ושירות לקוחות כאשר הספקים יכולים לתפעל את המסחר בקלות תודות לפלטפורמה החכמה של אמצעי התשלום.

אם לא די בזאת, אמזון מציעה למשתמשים מוצרים – דבר שיכול לחסוך לספקים סכומים גבוהים שנחוצים לשיווק.

לבחור צלם מקצועי שמתמחה בצילום לאמזון ולהתחיל לשחות

אם אתם מעוניינים למכור מוצרים באמזון, חשוב שתקפידו לצלם את המוצרים בצורה נכונה. צילום איכותי שמתבצע בצורה נכונה ועל ידי יד מיומנת, יגרום למוצרים להראות מושכים ומובנים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. באמצעות צלם מקצועי שמתמחה בצילום לאמזון יהיה ניתן להציג תמונות מרשימות, להדגיש את היתרונות של המוצר ולגרום לכך שאופן השימוש בו יהיה ברור.

שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר